Мета курсу:
формування у викладача компетентностей, необхідних для ефективного дистанційного навчання здобувачів освіти, створення контенту електронних курсів
Програмні результати навчання:
- Розуміти правила і форми організації освітнього процесу закладу вищої освіти; вимоги внутрішньої системи забезпечення якості, стратегію розвитку закладу вищої освіти та здійснювати професійну діяльність.
- Розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
- Розуміти вимоги до структури та змісту силабусу (робочої програми) навчальної дисципліни, вимоги та підходи до розроблення навчальних і методичних матеріалів, створювати навчально-методичне забезпечення навчального процесу.
- Розуміти сучасні методи і технології викладання, що можуть використовуватися для відповідної навчальної дисципліни, аналізувати і вдосконалювати власні методи викладання.
- Упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання, розробляти дистанційний курс.
- Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання.
- Розуміти методи і способи ефективної комунікації та володіти ними.
- Розуміти методи і правила дотримання академічної доброчесності; формувати у студента навички етичної та соціально відповідальної поведінки; контролювати дотримання вимог і правил академічної доброчесності студентами під час проведення оцінювання результатів навчання.
- Розуміти методи розроблення критеріїв, методи і технології оцінювання результатів навчання; визначати цілі оцінювання, розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання відповідно до цілей оцінювання і специфіки навчальної дисципліни, її окремих складників.
- Розуміти таксономію Блума та ін., аналізувати і обговорювати зі студентами обсяг і характер здобутих ними результатів навчання з дисципліни або її складників за результатами оцінювання.
Теми:
- Нормативні вимоги до створення дистанційних курсів в НФаУ
- LMS Moodle: інтерфейс дистанційного курсу (ресурси, діяльності)
- Створення тестів та налаштування системи оцінювання в LMS Moodle.
- Компетентнісний підхід в LMS Moodle
- Ефективні методики дистанційного навчання
- Засоби організації занять у відеорежимі
- Оn-line інструменти візуалізації
- Візуальний дизайн в дистанційній освіті
- Розробка мультимедійного контенту. Вимоги до презентацій
- Сучасні психологічні прийоми супроводження дистанційних курсів
Курс “Теорія та практика дистанційного навчання”
Обсяг курсу:
150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні)