Мета курсу:

формування у викладача компетентностей, необхідних для ефективного дистанційного навчання здобувачів освіти, створення контенту електронних курсів 

Програмні результати навчання:

Розуміти правила і форми організації освітнього процесу закладу вищої освіти; вимоги внутрішньої системи забезпечення якості, стратегію розвитку закладу вищої освіти та здійснювати професійну діяльність.

Розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Розуміти вимоги до структури та змісту силабусу (робочої програми) навчальної дисципліни, вимоги та підходи до розроблення навчальних і методичних матеріалів, створювати навчально-методичне забезпечення навчального процесу.

Розуміти сучасні методи і технології викладання, що можуть використовуватися для відповідної навчальної дисципліни, аналізувати і вдосконалювати власні методи викладання.

Упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання, розробляти дистанційний курс.

Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання.

Розуміти методи і способи ефективної комунікації та володіти ними.

Розуміти методи і правила дотримання академічної доброчесності; формувати у студента навички етичної та соціально відповідальної поведінки; контролювати дотримання вимог і правил академічної доброчесності студентами під час проведення оцінювання результатів навчання.

Розуміти методи розроблення критеріїв, методи і технології оцінювання результатів навчання; визначати цілі оцінювання, розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання відповідно до цілей оцінювання і специфіки навчальної дисципліни, її окремих складників.

Розуміти таксономію Блума та ін., аналізувати і обговорювати зі студентами обсяг і характер здобутих ними результатів навчання з дисципліни або її складників за результатами оцінювання.

 

Теми:

  1. Нормативні вимоги до створення дистанційних курсів в НФаУ
  2. LMS Moodle: інтерфейс дистанційного курсу (ресурси, діяльності)
  3. Створення тестів та налаштування системи оцінювання в LMS Moodle.
  4. Компетентнісний підхід в LMS Moodle
  5. Ефективні методики дистанційного навчання
  6. Засоби організації занять у відеорежимі
  7. Оn-line інструменти візуалізації
  8. Візуальний дизайн в дистанційній освіті
  9. Розробка мультимедійного контенту. Вимоги до презентацій
  10. Сучасні психологічні прийоми супроводження дистанційних курсів

 

Обсяг та тривалість курсу:

150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні)