Мета курсу:

формування у викладача компетентностей, необхідних для розробки та супроводу дистанційного курсу, створення контенту електронних курсів.

Очікувані результати навчання:

Після завершення навчання ви будете готові: 

  • розуміти правила і форми організації освітнього процесу закладу вищої освіти; вимоги внутрішньої системи забезпечення якості, стратегію розвитку закладу вищої освіти та здійснювати професійну діяльність
  • розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
  • розуміти вимоги до структури та змісту силабусу (робочої програми) навчальної дисципліни, вимоги та підходи до розроблення навчальних і методичних матеріалів, створювати навчально-методичне забезпечення навчального процесу
  • розуміти сучасні методи і технології викладання, що можуть використовуватися для відповідної навчальної дисципліни, аналізувати і вдосконалювати власні методи викладання
    • розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які дозволять розвивати їхні здібності та враховувати психологічні особливості під час навчання
    • розуміти особливості організації освітнього процесу для різних форм здобуття вищої освіти, адаптувати викладання навчальної дисципліни відповідно до форми здобуття вищої освіти
    • упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання, розробляти дистанційний курс
  • розуміти методи і правила дотримання академічної доброчесності; формувати у студента навички етичної та соціально відповідальної поведінки; контролювати дотримання вимог і правил академічної доброчесності студентами під час проведення оцінювання результатів навчання
    • розуміти методи розроблення критеріїв, методи і технології оцінювання результатів навчання; визначати цілі оцінювання, розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання відповідно до цілей оцінювання і специфіки навчальної дисципліни, її окремих складників
  • розуміти таксономію Блума та ін., аналізувати і обговорювати зі студентами обсяг і характер здобутих ними результатів навчання з дисципліни або її складників за результатами оцінювання

Теми:

  1. Організація дистанційного навчання в НфаУ. Система управління навчанням та контентом LMS Moodle.
  2. Принципи реєстрації на сайті дистанційного навчання НФаУ та розподілення прав доступу до інформації. 
  3. Робота с групами в LMS Moodle.
  4. Основні вимоги до структури дистанційного курсу.
  5. Ресурси та інтерактивні елементи в LMS Moodle. 
  6. Засоби комунікацій системи. 
  7. Використання прав на цифрову інформацію та плагіат.
  8. Структура та дизайн мультимедійної презентації.
  9. Організація та проведення занять у відео-режимі.
  10. Онлайн тестування на сайті pharmel.kharkiv.edu та tests.
  11. Створення системи оцінювання курсу. 
  12. Інструменти Google для змішаного навчання.

Обсяг та тривалість курсу:

150 годин (5 кредитів ECTS; 12 тижнів)