Мета курсу опанування загальною методикою організації освітнього процесу
у закладах вищої фармацевтичної та медичної освіти

 

Програмні результати навчання 

  • Розуміти правила і форми організації освітнього процесу закладу вищої освіти; вимоги внутрішньої системи забезпечення якості, стратегію розвитку ЗВО та здійснювати професійну діяльність.
    • Критично осмислювати основні концепції інноваційної освіти для вирішення педагогічних завдань, формулювати обґрунтовані судження і пропозиції з фахових питань.
  • Розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням ІКТ. 
    • Розуміти вимоги до розроблення навчальних і методичних матеріалів, створювати навчально-методичне забезпечення навчального процесу
    • Розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів.
  • Обирати види навчальних занять, що забезпечують найкраще засвоєння студентами навчальної дисципліни. 
    • Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання.
  • Стимулювати дискусію та самостійну думку студентів під час навчальних занять.
  • Розуміти методи і способи ефективної комунікації.
  • Розуміти методи розроблення критеріїв, методи і технології оцінювання результатів навчання; визначати цілі оцінювання, розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання.
  • Розуміти таксономію Блума та ін., аналізувати і обговорювати зі студентами обсяг і характер здобутих ними результатів навчання.
  • Збирати, узагальнювати, структурувати і систематизувати інформацію, дані, необхідні для реалізації дослідницького/творчого проєкту; здійснювати творчий проєкт.
  • Розуміти сучасні підходи до формування освітніх програм; визначити мету, цілі та завдання освітньої програми, програмні результати навчання.

 

Теми

  1. Сутнісні характеристики методики викладання навчальних дисциплін 
  2. Методика проведення лекційних занять 
  3. Методика проведення практичних занять 
  4. Методика проведення занять на основі впровадження інформаційних технологій 
  5. Психологічні аспекти методики проведення занять у дистанційному форматі
  6. Методика проведення занять із використанням ігрових методів навчання 
  7. Методика створення та використання мультимедійних презентацій до навчальних занять 
  8. Методика оцінювання та контролю навчальних досягнень 
  9. Формування критичного мислення здобувачів освіти  
  10. Методика проведення занять на основі здоров’язбереження
  11. Організація навчально-методичної роботи викладача 
  12. Методичне забезпечення процесу організації наукової та проєктної діяльності здобувача освіти


Обсяг та терміни курсу 150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні)