Мета курсу опанування загальною методикою організації освітнього процесу у закладах вищої фармацевтичної та медичної освіти
Програмні результати навчання
- Розуміти правила і форми організації освітнього процесу закладу вищої освіти; вимоги внутрішньої системи забезпечення якості, стратегію розвитку ЗВО та здійснювати професійну діяльність.
-
- Критично осмислювати основні концепції інноваційної освіти для вирішення педагогічних завдань, формулювати обґрунтовані судження і пропозиції з фахових питань.
- Розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням ІКТ.
-
- Розуміти вимоги до розроблення навчальних і методичних матеріалів, створювати навчально-методичне забезпечення навчального процесу
- Розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів.
- Обирати види навчальних занять, що забезпечують найкраще засвоєння студентами навчальної дисципліни.
-
- Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання.
- Стимулювати дискусію та самостійну думку студентів під час навчальних занять.
- Розуміти методи і способи ефективної комунікації.
- Розуміти методи розроблення критеріїв, методи і технології оцінювання результатів навчання; визначати цілі оцінювання, розробляти критерії та обирати інструменти оцінювання.
- Розуміти таксономію Блума та ін., аналізувати і обговорювати зі студентами обсяг і характер здобутих ними результатів навчання.
- Збирати, узагальнювати, структурувати і систематизувати інформацію, дані, необхідні для реалізації дослідницького/творчого проєкту; здійснювати творчий проєкт.
- Розуміти сучасні підходи до формування освітніх програм; визначити мету, цілі та завдання освітньої програми, програмні результати навчання.
Теми
- Сутнісні характеристики методики викладання навчальних дисциплін
- Методика проведення лекційних занять
- Методика проведення практичних занять
- Методика проведення занять на основі впровадження інформаційних технологій
- Психологічні аспекти методики проведення занять у дистанційному форматі
- Методика проведення занять із використанням ігрових методів навчання
- Методика створення та використання мультимедійних презентацій до навчальних занять
- Методика оцінювання та контролю навчальних досягнень
- Формування критичного мислення здобувачів освіти
- Методика проведення занять на основі здоров’язбереження
- Організація навчально-методичної роботи викладача
- Методичне забезпечення процесу організації наукової та проєктної діяльності здобувача освіти
Курс “Методика викладання та організація методичної роботи”
Обсяг курсу 150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні)