ІІІ НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ, ПРИСВЯЧЕНА 40-РІЧЧУ ЗАСНУВАННЯ КАФЕДРИ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЕКОНОМІКИ І УПРАВЛІННЯ ФАРМАЦІЄЮ “ПІДГОТОВКА СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ В РАМКАХ КОНЦЕПЦІЇ «НАВЧАННЯ ПРОТЯГОМ ЖИТТЯ (LIFE LONG LEARNING)»: НАУКА, ОСВІТА, ПРАКТИКА ” (23-24 ЖОВТНЯ 2024 р.)
Зареєстровано в Державній науковій установі УкрІНЕТІ
(Посвідчення про реєстрацію № 610 від 11 грудня 2023 р.)
Метою конференції є висвітлення сучасного стану та напрямів розвитку післядипломної освіти у вітчизняному та міжнародному контексті, обмін науково-педагогічним та практичним досвідом між освітянами та фахівцями охорони здоров’я, а також представлення наукових здобутків аспірантів і молодих вчених.
НАПРЯМИ КОНФЕРЕНЦІЇ:
- Впровадження безперервного професійного розвитку спеціалістів фармації: вітчизняний та міжнародний досвід
- Соціальні аспекти фармації та управління соціальною відповідальністю
- Психологічні аспекти професійної резилієнтності та стресостійкості в умовах сучасних викликів
- Актуальні проблеми фармацевтичної технології, біотехнології, біофармації та гомеопатії
- Управління, організація, економіка та забезпечення якості у фармації
- Актуальні питання фармакоекономіки та фармаконагляду
- Актуальні питання клінічної фармакології та клінічної фармації
- Забезпечення населення лікарськими засобами в надзвичайних ситуаціях та в умовах медицини невідкладних станів
- Сучасні тенденції освіти, впровадження інноваційних освітніх технологій, розвиток цифрових компетенцій працівників охорони здоров’я
- Наукові дослідження та впровадження їх результатів у навчальний процес та практичну фармацію
ФОРМИ УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
- Публікація матеріалів у збірці Конференції
- Усна доповідь
- Участь у круглому столі
РОБОЧІ МОВИ КОНФЕРЕНЦІЇ: українська, англійська
У межах роботи конференції відбудеться круглий стіл: «Сучасні аспекти управління фармацевтичними організаціями».
Усі учасники отримають електронний сертифікат за участь у круглому столі.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
- Алла КОТВІЦЬКА – в. о. ректора Національного фармацевтичного університету, д. фарм. н., професор, заслужений діяч науки і техніки України (голова)
- Інна ВЛАДИМИРОВА – проректор з науково-педагогічної роботи Національного фармацевтичного університету, д. фарм. н., професор (співголова)
- Андрій ФЕДОСОВ – проректор з науково-педагогічної роботи Національного фармацевтичного університету, д. фарм. н., професор (співголова)
- Олександр СУРІКОВ – заступник директора Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації в складі закладу вищої освіти, к. фарм. н., доцент (співголова)
- Юлія БРАТІШКО – зав. каф. організації, економіки та управління фармацією ІПКСФ, д. фарм. н., професор (співголова)
- Валентин ТОЛОЧКО – проф. ЗВО кафедри організації, економіки та управління фармацією ІПКСФ, д. фарм. н., професор, заслужений діяч науки і техніки України (член оргкомітету)
- Марія ЗАРІЧКОВА – проф. ЗВО кафедри організації, економіки та управління фармацією ІПКСФ, д. фарм. н., професор (член оргкомітету)
- Вікторія АДОНКІНА – викл. ЗВО кафедри організації, економіки та управління фармацією ІПКСФ, к. фарм. н., доцент (член оргкомітету)
Початок конференції о 10:00 23 жовтня 2024 р.
Конференція відбудеться з використанням платформи ZOOM
Ідентифікатор конференції 897 8177 3384
Код доступу 502929
З відеоматеріалами конференції можна ознайомитися на YouTube каналі.
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЇ – БЕЗКОШТОВНА
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ УЧАСТІ
До 15 жовтня 2024 р. включно заповніть електронну реєстраційну форму з обов’язковим прикріпленням матеріалів.
Найменування файлів з матеріалами: номер секції, нижнє підкреслення, Прізвище першого автора (наприклад, 1_Іваненко.docx). Якщо одним автором подається дві публікації, то файли нумеруються арабськими цифрами після Прізвища та нижнього підкреслення (наприклад, 1_Іваненко_1.docx, 1_Іваненко_2.docx). Один файл повинен містити одну публікацію!
Матеріали конференції будуть опубліковані електронному збірнику конференції та розміщені на сайті ІПКСФ.
ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ:
- шрифт – Times New Roman 14 кегль, поля по 2 см з кожного боку, полуторний міжрядковий інтервал, інтервал перед та після абзацу – 0 пт (відсутній), абзацний відступ – 1,25 см; обсяг тез: до 3 повних сторінок, обсяг статті: 5-10 повних сторінок ;
- у заголовку вказується: УДК (для статті), перший рядок – назва (великими літерами, жирним шрифтом), другий рядок – прізвища та ініціали авторів через кому (жирний курсив), третій рядок – повне найменування організації, місто, країна (жирним шрифтом), четвертий рядок – електронна пошта;
- матеріали мають містити наступні розділи: вступ з формулюванням актуальності, мета дослідження, методи дослідження, результати дослідження, висновки, список використаних джерел (для статей згідно вимог ДСТУ ГОСТ 7.1:2006);
- у рисунках, схемах, діаграмах, які подаються у форматі JPEG та таблицях мають бути нумерація і заголовки.
ВАЖЛИВО!
За достовірність результатів відповідальність несуть автори!
Оргкомітет залишає за собою право на рецензування та відбір матеріалів.
Тези, які за змістом та оформленням не відповідають зазначеним вимогам, прийматися не будуть.
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ
Іванов І. П., Петров О. П.
Кафедра організації, економіки та управління фармацією
Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації
Національного фармацевтичного університету
м. Харків, Україна
uef-ipksf@nuph.edu.ua
Вступ. [Текст, текст, текст, текст, текст, текст.]
Мета дослідження. [Текст, текст, текст, текст.]
Методи дослідження. [Текст, текст, текст.]
Результати дослідження. [Текст, текст, текст.]
Висновки. [Текст, текст, текст, текст, текст.]
ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ СТАТЕЙ
УДК
АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ
Іванов І. П., Петров О. П.
Кафедра організації, економіки та управління фармацією
Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації
Національного фармацевтичного університету
м. Харків, Україна
uef-ipksf@nuph.edu.ua
Вступ. [Текст, текст, текст, текст, текст, текст.]
Мета дослідження. [Текст, текст, текст, текст.]
Методи дослідження. [Текст, текст, текст.]
Результати дослідження. [Текст, текст, текст.]
Висновки. [Текст, текст, текст, текст, текст.]
Список використаних джерел
1.
2.
3.
Відповідальний секретар: Вікторія Юріївна АДОНКІНА
Контакти: +38-066-727-23-23, konferencoeuf2024@gmail.com
ЗАПРОШУЄМО ВАС ДО УЧАСТІ У КОНФЕРЕНЦІЇ
ТА СПОДІВАЄМОСЯ НА ПОДАЛЬШУ СПІВПРАЦЮ!
З ПОВАГОЮ, ОРГКОМІТЕТ!