Мета курсу 

підвищення цифрової компетентності слухачів, підготовка їх до подальшої роботи у сучасних умовах організації освітнього процесу у закладах освіти з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти, зокрема їх цифровізації та європейського вектору розвитку

 

Програмні результати навчання

  • Розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
  • Розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які дозволять розвивати їхні здібності та враховувати психологічні особливості під час навчання
  • Упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання, розробляти дистанційний курс
  • Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання
  • Стимулювати дискусію та самостійну думку студентів під час навчальних занять
  • Розуміти методи і способи ефективної комунікації.

 

Теми

  1. Цифрова трансформація освіти
  2. Цифрові ресурси та сервіси для співпраці та взаємодії в освітньому середовищі 
  3. Цифрові сервіси для індивідуальної та колективної рефлексії
  4. Медіаграмотність як складова професійної компетентності викладача
  5. Віртуальні онлайн-дошки для реалізації інтерактивного навчання в дистанційному та змішаному форматах. Дошка Miro
  6. Гейміфікація  в цифровій освіті

 

Обсяг та тривалість курсу

75 годин (2,5 кредити ECTS; 2 тижні)