Мета курсу
підвищення цифрової компетентності слухачів, підготовка їх до подальшої роботи у сучасних умовах організації освітнього процесу у закладах освіти з урахуванням основних напрямів державної політики в галузі освіти, зокрема їх цифровізації та європейського вектору розвитку
Програмні результати навчання
- Розуміти методику аналізу, оцінки та синтезу інформації; здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно-важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій
- Розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які дозволять розвивати їхні здібності та враховувати психологічні особливості під час навчання
- Упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання, розробляти дистанційний курс
- Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання
- Стимулювати дискусію та самостійну думку студентів під час навчальних занять
- Розуміти методи і способи ефективної комунікації.
Теми
- Цифрова трансформація освіти
- Цифрові ресурси та сервіси для співпраці та взаємодії в освітньому середовищі
- Цифрові сервіси для індивідуальної та колективної рефлексії
- Медіаграмотність як складова професійної компетентності викладача
- Віртуальні онлайн-дошки для реалізації інтерактивного навчання в дистанційному та змішаному форматах. Дошка Miro
- Гейміфікація в цифровій освіті
Обсяг та тривалість курсу
75 годин (2,5 кредити ECTS; 2 тижні)