Мета курсу: підготовка фахівців, здатних розв’язувати комплексні проблеми,  пов’язані з навчанням, вихованням, розвитком та соціалізацією здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, здійснювати освітню, інформаційно-роз’яснювальну, науково-методичну діяльність щодо організації, супроводу та розвитку інклюзивного навчання у ЗВО.

Програмні результати навчання:

  • Вирішувати проблеми етики партнерської суб’єкт-суб’єктної взаємодії
  • Розуміти методи і способи організації та організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які розвивають їхні здібності та враховують психологічні особливості під час навчання
  • Розуміти методи і способи ефективної комунікації.

Теми курсу:

  1. Концептуальні та правові засади інклюзивної освіти
  2. Психолого-педагогічний супровід здобувача освіти з особливими потребами
  3. Технологія навчання студентів в інклюзивному освітньому середовищі
  4. Організації безпечного і здоров’язбережувального освітнього середовища, у тому числі інклюзивного

Курс “Створення інклюзивного освітнього середовища у закладах освіти”

Обсяг курсу:
30 годин (1 кредит; 1 тиждень)