• НАШ ІНСТИТУТ
    • СТРУКТУРА ІПКСФ
      • УПРАВЛІННЯ
      • ПІДРОЗДІЛИ ІНСТИТУТУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ
      • ВЧЕНА РАДА ІПКСФ
    • ВІРТУАЛЬНИЙ ТУР
    • Фотогалерея
    • ІСТОРІЯ ІПКСФ
    • Наукові події
    • Відкриті лекції
    • Контакти та реквізити
  • Види та форми навчання
    • ІНТЕРНАТУРА
    • СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ
    • ЦИКЛИ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
    • ЦИКЛИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО
    • ЦИКЛИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІКАРІВ
    • Цикли підвищення кваліфікації працівників сфери охорони здоров’я
    • Навчально-виробничий план
    • ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
    • Реєстр посвідчень та сертифікатів
  • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
  • Контакти та реквізити
  • Українська
  • English
  • Русский
  • Головна
  • НАШ ІНСТИТУТ
    • СТРУКТУРА ІПКСФ
      • УПРАВЛІННЯ
      • ПІДРОЗДІЛИ ІНСТИТУТУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ
      • ВЧЕНА РАДА ІПКСФ
    • ВІРТУАЛЬНИЙ ТУР
    • Фотогалерея
    • ІСТОРІЯ ІПКСФ
    • Наукові події
    • Відкриті лекції
    • Контакти та реквізити
  • Види та форми навчання
    • ІНТЕРНАТУРА
    • СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ
    • ЦИКЛИ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ
    • ЦИКЛИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО
    • ЦИКЛИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЛІКАРІВ
    • Цикли підвищення кваліфікації працівників сфери охорони здоров’я
    • Навчально-виробничий план
    • ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
    • Реєстр посвідчень та сертифікатів
  • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
  • Контакти та реквізити

ІНСТИТУТ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ

Без рубрики

  • Головна
  • Без рубрики
  • Компетентнісний підхід у LMS Moodle

Компетентнісний підхід у LMS Moodle

  • 23.03.2021
  • Без рубрики
Компетентнісний підхід у LMS Moodle

19.03.2021 кафедра педагогіки та психології ІПКСФ вдруге запросила науково-педагогічних працівників ІПКСФ до педагогічного майданчика «Педагогічні студії». Тема зустрічі – «Компетентнісний підхід у LMS Moodle» – визнана актуальною і своєчасною. Віртуальний педагогічний майданчик відвідали 28 осіб. Модератор «Педагогічних студій» Т.В. Лутаєва звернула увагу на той факт, що компетентнісний підхід є основою для розробки освітніх програм, оновлення змісту освіти, організації освітнього процесу в системі післядипломної освіти. Констатовано, що використання поняття «компетентність» передбачає констатацію зміни якостей здобувача освіти у процесі навчання. Натомість оперування поняттям «результати навчання» дозволяє ідентифікувати, кількісно оцінити та виміряти сукупність знань, умінь, навичок, інших компетентностей, набутих особою у процесі навчання за певною освітньою програмою. Відтак у системі підтримки електронного навчання Moodle важливо упроваджувати компетентнісний підхід у навчальному процесі, реалізуючи модуль компетентностей. 

Старший викладач кафедри педагогіки та психології В.Ю. Фесенко та начальник Центру інформаційних та дистанційних технологій навчання С.О. Баган продемонстрували як пов’язувати ресурси та діяльності електронних курсів з відповідними, завчасно визначеними компетентностями. Наголошувалося, що за такого підходу до організації навчання для здобувачів освіти створюється можливість відслідковувати свій прогрес в опануванні цих компетентностей з одного боку, а з іншого – усвідомлювати роль кожного із компонентів курсу у процесі навчання. Акцентувалася увага на тому, що викладач, налаштовуючи свій курс, обирає бажані компетентності та призначає їх для діяльностей та ресурсів свого курсу. Потім у звітах курсу викладач  може переглядати та керувати компетентностями, що опановуються слухачами курсу. Водночас, учасники курсу можуть переглядати перелік окреслених компетентностей, а також діяльностей, що сприяють їх досягненню.

Директор ІПКСФ, професор Л.В. Галій запропонувала присутнім прийняти участь в дискусії й висловила пропозиції щодо більш ефективного упровадження компетентнісного підходу в системі післядипломної освіти.

Низка запитань проблемного характеру щодо теми зустрічі була озвучена завкафедри управління та економіки фармації, професором В.М. Толочко; завкафедри клінічної фармакології, професором О.Я. Міщенко; доцентом кафедри педагогіки та психології Н.В. Шварп. Активну участь в обговоренні теми прийняли декани ІПКСФ доцент С.Г. Мороз, доцент О.О. Суріков, доцент кафедри управління та економіки фармації Т.О.Артюх.

 

  • Компетентнісний підхід у LMS Moodle
  • Компетентнісний підхід у LMS Moodle
  • Компетентнісний підхід у LMS Moodle

Мітка:Новини ІПКСФ

  • Поділитися:
author avatar
ЦІДТН ІПКСФ

Попередній запис

СИНХРОННИЙ ВЕБІНАР З ЕКСПЕРТОМ в галузі фармацевтичного права доктором юридичних наук, професором Віталієм ПАШКОВИМ на кафедрі ЗФБЛ ІПКСФ
23.03.2021

Наступний запис

22.03.2021 р. та 24.03.2021 р. кафедрою ЗФБЛ ІПКСФ НФаУ розпочато цикли ТУ у м. Харків за дистанційною формою навчання
02.04.2021
  • АНОНСИ ІПКСФ
  • Новини ІПКСФ
  • Новини фармації

© 2019 ІПКСФ НФаУ

  • Умови використання сайту
  • Політика конфіденційності
  • Технічна підтримка

Вхід через логін і пароль

Забули пароль?

Ще не зареєстровані? Реєструйся прямо зараз

[miniorange_social_login shape="longbuttonwithtext" theme="default" space="4" width="240" height="40"]