ІНФОРМАЦІЯ ПРО КУРС:
Мета курсу:
систематизація знань та формування умінь, навичок щодо упровадження сучасних педагогічних технологій у закладах освіти
Програмні результати навчання:
- критично осмислювати основні концепції інноваційної освіти для вирішення педагогічних завдань, формулювати обґрунтовані судження і пропозиції з фахових питань
- володіти внутрішньою мотивацією та проявляти здатність до власного професійного розвитку і професійної саморефлексії, визначати основні умови збереження емоційного здоров’я викладача; володіти сучасними техніками і прийомами стабілізації емоційного стану
- розуміти сучасні методи і технології викладання, що можуть використовуватися для відповідної навчальної дисципліни, аналізувати і вдосконалювати власні методи викладання
- розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які дозволять розвивати їхні здібності та враховувати психологічні особливості під час навчання
- обирати види навчальних занять, що забезпечують найкраще засвоєння студентами навчальної дисципліни
- розуміти особливості організації освітнього процесу для різних форм здобуття вищої освіти, адаптувати викладання навчальної дисципліни відповідно до форми здобуття вищої освіти
- упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання
- викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання
- розуміти методи і способи ефективної комунікації
- розуміти методи здійснення індивідуального супроводу, наставництва, менторства; взаємодіяти зі студентами на засадах партнерства та взаємоповаги
- розуміти методологію і методи реалізації дослідницьких/творчих проєктів, обґрунтовувати дослідницький/творчий проєкт, його цілі та завдання; планувати дослідницький/творчий проєкт, визначати етапи його виконання, необхідні ресурси та очікувані результати
Теми:
- Сучасні педагогічні технології
- Інформаційно-комунікаційні технології навчання
- Кейс-технології
- Розробка мультимедійного контенту. Вимоги до створення презентацій
- Технологія формування критичного мислення в освітньому процесі ЗВО
- Технологія групової навчальної діяльності
- Ігрові технології навчання
- Додатки та платформи для змішаного та дистанційного навчання
- Особливості професійної та міжособистісної комунікації тьютора
- Здоров’язберігаючі технології в освіті
- Особистісно-орієнтована технологія навчання
- Технологія проблемного навчання
Обсяг та тривалість курсу:
150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні) зі стажуванням
75 годин (2,5 кредити ECTS; 2 тижні) без стажування