Мета курсу: систематизація знань щодо сутності та особливостей упровадження сучасних педагогічних технологій у закладах освіти. 

 

Очікувані результати навчання:   

  • Критично осмислювати основні концепції інноваційної освіти для вирішення педагогічних завдань, формулювати обґрунтовані судження і пропозиції з фахових питань  
  • Володіти внутрішньою мотивацією та проявляти здатність до власного професійного розвитку і професійної саморефлексії, визначати основні умови збереження емоційного здоров’я викладача; володіти сучасними техніками і прийомами стабілізації емоційного стану.
  • Розуміти сучасні методи і технології викладання, що можуть використовуватися для відповідної навчальної дисципліни, аналізувати і вдосконалювати власні методи викладання.
  • Розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які дозволять розвивати їхні здібності та враховувати психологічні особливості під час навчання.
  • Обирати види навчальних занять, що забезпечують найкраще засвоєння студентами навчальної дисципліни.
  • Розуміти особливості організації освітнього процесу для різних форм здобуття вищої освіти, адаптувати викладання навчальної дисципліни відповідно до форми здобуття вищої освіти.
  • Упроваджувати інформаційно-комунікаційні технології навчання.
  • Викладати із застосуванням сучасних і ефективних методів і технологій викладання.
  • Розуміти методи і способи ефективної комунікації.
  • Розуміти методи здійснення індивідуального супроводу, наставництва, менторства; взаємодіяти зі студентами на засадах партнерства та взаємоповаги. 
  • Розуміти методологію і методи реалізації дослідницьких/творчих проєктів, обґрунтовувати дослідницький/творчий проєкт, його цілі та завдання; планувати дослідницький/творчий проєкт, визначати етапи його виконання, необхідні ресурси та очікувані результати.

Теми

  1. Сучасні педагогічні технології
  2. Інформаційно-комунікаційні технології навчання
  3. Кейс-технології
  4. Розробка мультимедійного контенту. Вимоги до створення презентацій
  5. Технологія формування критичного мислення в освітньому процесі ЗВО
  6. Технологія групової навчальної діяльності
  7. Ігрові технології навчання 
  8. Цифрові інструменти для змішаного навчання
  9. Особливості професійної та міжособистісної комунікації тьютора
  10. Здоров’язберігаючі технології в освіті
  11. Особистісно-орієнтована технологія навчання
  12. Технологія проблемного навчання 

 

Інформаційний обсяг курсу

150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні)