Вивчення курсу спрямоване на формування та розвиток системи психолого-педагогічних компетентностей, які сприятимуть ефективній педагогічній діяльності, удосконаленню психолого-педагогічної культури викладача

Очікувані результати навчання:

Після завершення навчання ви будете готові: 

  • Володіти внутрішньою мотивацією та проявляти здатність до власного професійного розвитку і професійної саморефлексії.
  • Демонструвати досягнення у своєму професійному розвитку, а також надавати підтримку іншим викладачам щодо їхнього професійного вдосконалення.
  •  
  • Вирішувати проблеми етики партнерської суб’єкт-суб’єктної взаємодії, етики спілкування з опертям на загальнолюдські цінності та норми закону. 
  • Розробляти просвітницькі матеріали та програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв’язок, оцінювати якість
  • Розуміти методи і способи організації індивідуальної та групової роботи студентів під час навчання, організовувати індивідуальну та групову роботу студентів з використанням методів і способів, які дозволять розвивати їхні здібності та враховувати психологічні особливості під час навчання.
  • Розуміти методи і способи ефективної комунікації.
  • Розуміти методи здійснення індивідуального супроводу, наставництва, менторства; взаємодіяти зі студентами на засадах партнерства та взаємоповаги
  • Консультувати студента з питань вибору ним навчальних дисциплін, самоорганізації в процесі навчання; допомагати студенту адаптуватися до умов навчання.
  • Демонструвати інноваційність та лідерство у професійній діяльності, результатом яких є підвищення мотивації та здатності студентів до навчання, а колег – до професійного зростання.
  • Розуміти сучасні підходи до формування освітніх програм, перелік та вимоги до структурних компонентів освітньої програми; визначити мету, цілі та завдання освітньої програми, програмні результати навчання
  • Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів до конкретних ситуацій професійної діяльності.

Теми

  1. Педагогічна культура викладача
  2. Роль психічних процесів у пізнавальній активності здобувачів освіти
  3. Професійна компетентність викладача ЗВО
  4. Компетентнісний підхід в освіті
  5. Типологія здобувачів вищої освіти
  6. Адаптація студентів до освітнього середовища 
  7. Конфлікти у педагогічній діяльності та засоби їх подолання
  8. Мотивація та стимулювання навчальної діяльності здобувачів освіти
  9. Педагогічне спілкування
  10. Педагогічна техніка як складова майстерності викладача
  11. Психологія тривоги, страху особистості в освітньому процесі: шляхи корекції
  12. Творчість викладача як складова його педагогічної майстерності

 

Інформаційний обсяг курсу

150 годин (5 кредитів ECTS; 4 тижні)